Please refund my money.
4.5 / 5.0
38 reseñasNo se ha podido cargar la disponibilidad de recogida
Cadena de cuerda chapada en oro de 18 quilates
La clásica e imprescindible cadena de cuerda chapada en oro de 18 quilates complementará cualquier atuendo y le dará ese toque extra que te hará sentir segura en cualquier situación. Añádela a tu atuendo favorito para un cambio de estilo instantáneo.
Detalles del producto:
Drip Culture Jewelry ofrece 2 opciones de envío:
Envío estándar de 8 a 14 días hábiles
Envío exprés de 4 a 8 días hábiles
Queremos asegurarnos de que esté completamente satisfecho con su compra y eso comienza por saber el tamaño correcto, para que obtenga exactamente lo que desea.


Necesitará medir la circunferencia de su dedo. Después de medirlo, utilice la tabla a continuación para encontrar su talla de anillo.

Todas las pulseras miden 8 pulgadas de forma predeterminada, a menos que se especifique lo contrario.
Vídeo instructivo:
Todos nuestros grillz vienen con un inserto de gel de silicona que se adaptará a sus dientes para un ajuste personalizado.
Respaldamos nuestros productos y servicios, ¡es por eso que ofrecemos la Garantía de cultivo por goteo!
GARANTIZAMOS :
Overall rating: 4.5 / 5 from 38 reviews.
Please refund my money.
Mary W. 1/5 Verified
I always buy from drip culture and they never disappoint
Andreas 5/5 Verified
Satisfied with the chain. I was happy it came quickly
Darvin 5/5 Verified
I shower with it and wear it a lot and it is in good condition still very durable
Manuel 5/5 Verified
Quality chain, fast shipping thx
G 5/5 Verified
Really great chain it never fades.
Roy 5/5 Verified
Necklace with twisted chain links for men and women in 316L stainless steel, very solid, durable. My choice: Gold 5mm + 60 cm The chain is gilded 18 carats with a polished, smooth and shiny surface. The carabiner Castle works well. An excellent option for both a gift and yourself. The chain from the side looks expensive, I like it, I wear it with pleasure. Delivered quickly with track number. Thank you.
I H. 5/5 Verified
2mm width. But there is no length of 50 cm. Weaving, as ordered-I love this, my neck does not scratch :). Already have a 3mm chain. Now specially took more expensive, but that 2mm... And she with some defect (in the photo)-does not wash off with water, I'll try something else. When you wear it is not noticeable. The length of the chain on me is just below the venom
A E. 5/5 Verified
Very pretty hope it doesn't get ugly over time
Laura P. 5/5 Verified
Always buying here. Good quality for money + accessories not fading or leaving dark lines . All the chains are as described and pictured. Heavy and true to size chart. Recommend
K A. 5/5 Verified
Красивая, очень блестящая цепочка. Потемнеет или нет покажет время, но в воду я в ней не полезу.
A A. 5/5 Verified
I love it. Staillness steel, beautiful work, just perfect. Thank you. I will order from this seller again.
Lily G. 5/5 Verified
Я обожаю эту цепочку ))) смотрится великолепно :)
M A. 5/5 Verified
Chic, high-quality chain! Very fast delivery.
O O. 5/5 Verified
The necklace is beautiful. Recommend
M S. 5/5 Verified
Just gorgeous many thanks to the seller it came quickly weeks for 3. I advise everyone
C A. 5/5 Verified
Прелесть!
Г 5/5 Verified
Beautiful !!!
H M. 5/5 Verified
jaimes trop
D O. 5/5 Verified
Paul U. 4/5 Verified
As you can see in the photo. It came to Me very quickly.
G R. 5/5 Verified
Nice chain, looks very rich.
A H. 5/5 Verified
This arrived to me very fast in the u.k. I’m absolutely blown away with this necklace because it’s so much thicker and heavier than I’d expected considering that it’s a good lasting metal that doesn’t irritate my skin. Totally love this and highly recommend. Such amazing value for money and will be featuring in my youtube video.
Y M. 5/5 Verified
Thank you, the chain is very beautiful! Seller reliable. Best recommendations!
U R. 5/5 Verified
Beklwdiğim record is fine but the olucağını couldnt predict large selection of say fine light
H U. 5/5 Verified
fast and all standard
R N. 5/5 Verified
I bought a rope chain bracelet, loved it, but unfortunately, it broke. Now I have nothing..
Ailsa B. 3/5
18K Gold Rope Chain (3mm - 8mm)
Store owner replied: Thank you for your feedback — I'm sorry to hear your bracelet broke after the standard return period, especially after you loved it so much. The good news is that all our orders come with a lifetime warranty. You can pay a small deductible and we'll send you a brand new replacement. Please reach out to us directly at info@drip-culture-jewelry.com so we can get this sorted for you — we'd love to make it right. Always here to help.
Quality necklace!
Andrew C. 5/5 Verified
Trash- waste of money
Aj 1/5 Verified
My grandson loves it.. I don't think he has taken it off since he put it on. Excellent quality workmanship. I have told people about it so hopefully they get something cuz they won't regret it. 💯
Beth C. 5/5 Verified
The clasps look like they are kindergarten made 👎
Roger 1/5 Verified
18K Gold Rope Chain (3mm - 8mm)
Store owner replied: We're sorry to hear that you feel that way. The clasp is a standard lobster clasp which is used on all rope chains. We have many other clasps available such as a diamond clasp or a butterfly clasp but they are available on other items. Also please keep in mind the clasp is featured in the pictures on the product page. Always here to help.
The chain broke easily and customer service took so long to reply. Finally told me to pay $100 for the lifetime warranty. Just buy jewelry elsewhere this is not worth it.
Dominic 1/5 Verified
18K Gold Rope Chain (3mm - 8mm)
Store owner replied: Hello! We apologize for the inconvenience you've experienced with your chain. We noticed that you reached out to us approximately 2.5 months after receiving your item. Please be aware that our lifetime warranty specifically addresses product defects. If the chain was broken due to improper use, regrettably, our warranty does not extend to cover such situations. However, we are here to assist you with any other inquiries or concerns you may have.
22 days to Moscow. chain liked, easy but for such a price just super
S V. 5/5 Verified
THANK YOU!
Mitra B. 5/5 Verified
Quality goods. Great seller. Recommend it.
G R. 5/5 Verified
Great quality thx
Brendan 5/5 Verified
nice still hasnt faded was kinda surprised
Migoshead 5/5 Verified
got 2 2 chainz!!!!
Real1 5/5 Verified
Sign up for exclusive offers, original stories, events and more.
Drip Culture Jewelry
135 Lower Sherbourne St, Suite 1953
Toronto, Ontario, Canada M5A 1Y4
Phone: +1 (437) 837-8689
Email: Info@Drip-Culture-Jewelry.com
Customer Service Hours:
Monday – Friday: 8:00 AM – 4:00 PM
We respond to all inquiries within 48 hours.